job : Signboard lettering ZNN GROUP


Customer :
ZNN GROUP, Tmn Teratai, Johor Bahru
Job :
Signboard embose lettering ZNN GROUP


Ini adalah gambar superimpose ( wording ZNN GROUP kat tingkat 3 ) bertujuan untuk memberikan gambaran kepada customer bagaimana rupa signboard mereka bila dah siap nanti.


Signboard yang telah siap dipasang. Sama tak macam gambar superimpose yang aku buat? 98% je?... kira ok la tak?

Untuk makluman lu org, aku pasang benda nie pakai Sky Lift..... sejenis kren... bukan Sky Net - sejenis courier. Pemasangan mengambil masa kira-kira 1 setengah jam. Mula-mula gigil gak nak naik kren tu...tingkat 3 - gayat beb....tapi bila dah sampai atas.... gian lak.
Senang kerja aku, takyah panjat pakai tangga. Aku ingat lepas-lepas nie bila nak pasang signboard, pakai kren nie je senang.... tapi untuk job-job yang besar je la.. pasal sewa dia tak leh tahan... RM 450 sehari. Errr... sorry pasal aku lupa nak ambik gambar semasa pasang benda nie.
  • 125x125 Ads1
    • 1

      ESHRTWSETNRESNDRFHNDFNGF